close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

פתרונות ניקוי למסעדות

מערכת שורשיא תשרי, תשפא29/09/2020

אם לא היה די בכך שלניקיון הייתה חשיבות עצומה עבור כל עסקי המזון מתוקף היבטים תברואתיים, הרי שמגפת הקורונה הפכה את לשמירה על הניקיון והקפדה על נראות סטרילית מרבית לכדי קריטריון חשוב

תגיות:

אם לא היה די בכך שלניקיון הייתה חשיבות עצומה עבור כל עסקי המזון מתוקף היבטים תברואתיים, הרי שמגפת הקורונה הפכה את לשמירה על הניקיון והקפדה על נראות סטרילית מרבית לכדי קריטריון חשוב עבור שהותם של כל סועד וסועדת.

הנכונות לשמור על ניקיון מרבי היא דבר אחד, אולם הביצוע בפועל יכול להתגלות כמלחמת התשה בלתי פוסקת ומשאב זמן משמעותי. לשם כך, איגדנו עבורכם מספר אמצעים שיוכלו להקל עליכם בשמירה על הניקיון, ולעשות זאת במינימום זמן ותוך מקסימום יעילות.

שדרוג למדיחים תעשייתיים
אם אתם עסק בתחום המזון, אז הרי שמרבית הסיכויים

וכבר הצטיידתם במדיח כלים תעשייתי.

למדיחים תעשייתיים האפשרות לספק מענה לשטיפת כמויות גדולות של כלים ובתדירות גבוהה. ועם זאת, חשוב לשים את הדגש על העובדה כי ישנה חלוקה בין שני סוגי מדיחים: מדיח דלפק קלאסי אליו אפשר להעמיס את הכלים ידנית, להניח את המכסה ולאפשר לו לבצע את מלאכת הניקיון למשך מספר דקות, ולחילופין מדיח מסוע המאפשר להניח את הכלים ולספק שטיפה מהירה ויסודית בזמן המינימלי.

ניתן למצוא חברות שונות המספקות שירות מכירת והתקנת מדיחים. באם ישנו חשש לנוכח ההתקנה, הרי שחברות אלו יספקו לכם ייעוץ מקיף שיותאם למידות המטבח, לכמות הכלים וכן גודלו של בית העסק.

מכונת קיטור לרצפה
מכונת קיטור מיועדת להסרת כתמים, והיא מאפשרת להביא למקסימום ניקיון ונראות מבריקה של המרצפות.

בתי עסק רבים ובעיקר בתחום המזון, מתאפיינים בלכלוך יומיומי של הרצפות לאור נפילתן של שאריות מזון כאלו ואחרות ובעיקר ממאכלים שומניים. באמצעות שיטה עם קיטור, ניתן להפעיל לחץ אדיר ולהסיר את הכתמים בתוך מספר דקות בודדות.

ניתן יהיה לנצל את המכשור לצורך שטיפה ברגעים הפחות עמוסים של העסק דוגמת טרם ארוחת הצהריים של עובדים מהמשרדים סביב ובשעות הצהריים המאוחרות. כדאי לשלב יחד עם מכונת הקיטור גם חומרי ניקוי עוצמתיים שיאפשרו להגיע למקסימום תוצאות.

מטאטא כביש לרצפות
ניקיון באמצעים טכנולוגיים הוא דבר אחד, אך רבים שוכחים שישנם גם אמצעים קלאסיים יותר אשר יכולים בהחלט לספק את התוצאה הרצויה.

לניקוי מקסימלי של רצפות בית העסק, מומלץ לרכוש מטאטא כביש המתאפיין בסיבים גסים. ניקיון הרצפה הוא מהיר יותר, וכן ניתן להסיר כתמים עקשניים לאחר שטיפת הרצפה בצורה קלה ומהירה יותר.

וטיפ אחרון: כפפות בהישג יד
ועצה אחרונה שבהחלט יכולה לעשות את ההבדל. רבים מלינים על כך שהם נוכחים לראות בתי עסק שאינם משתמשים בכפפות ויניל לשמירה על היגיינה מרבית. מומלץ להקל על צוותי העובדים ולאפשר כפפות ויניל בהישג יד באזורים שונים לרבות בדלפק הבר, במטבח ועמדת המלצרים לתשלום.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה